من همیشه سردرد دارم، آیا به علت سینوزیت است؟

خیر، لزوما سردرد نشانه ی اصلی سینوزیت نیست و ممکن است سردرد به علت دیگری ایجاد شده باشد، بنابراین فرد باید توسط متخصص پوش و حلق و بینی بررسی شود.

آیا بعد از عمل بینی می توانیم خودمان چسب بینی را بزنیم؟

پس از عمل بینی، جراح بینی، به صورت صحیح برای بیمار چسب می زند، اما بعد از چندین مرتبه و آموزش صحیح، بیمار خود می تواند چسب بینی را به صورت صحیح بزند و جای نگرانی ندارد.

ترمیم بینی را چه زمانی بعد از عمل بینی می توانم، انجام بدهم؟

توصیه پزشکان این است که بهتر است 6 الی 12 ماه از عمل بینی گذشته باشد و سپس برای انجام جراحی ترمیمی بینی به جراح بینی مراجعه نمایید.

آیا آلرژی باعث ایجاد سینوزیت می شود؟

بله، اگر آلرژی کنترل وپیگیری نشود ، ممکن است فرد در آینده به سینوزیت دچار شود.بنابراین توصیه می شود در صورت مشاهده علائم آلرژی در اولین فرصت به پزشک متخصص مراجعه کنید.

آیا زاویه سازی صورت به صورت غیر جراحی امکان پذیر است؟

بله، روش های غیر تهاجمی زیادی برای زایوه سازی فک و صورت وجود دارد. از جمله: تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی و یا از دستگاه های لیزر

تنفس صداردار هنگام خواب در کودکان می تواند نشان از انحراف بینی باشد؟

بله، یکی از عوامل و نشانه های انحراف بینی تنفس صداردار در هنگام خواب است، در هر صورت بیمار باید به متخصص مراجعه کند تا علت دقیق بررسی شود.

درباره اسپلینت گوش توضیح بدید لطفا

روش ایمن و ساده ای که در نوزادان زیر شش ماه انجام می شود. در این روش، جراح با استفاده از اسپلینت، قسمت نرم غضروف را تغییر شکل می دهد. این اسپلینت از گوش محافظت می کند و گوش را در پوزیشن جدید ثابت نگه می دارد.

خون دماغ های مکرر و غیر قابل کنترل می تواند عامل مشکلی در بینی باشد؟

باید سریعا به متخصص گوش،حلق و بینی مراجعه کنید تا مشکل بررسی شود. می تواند به علل مشکلی در بینی باشد و یا به علل دیگر.

بعد از عمل بینی می توانیم با فین کردن بینی را تمیز کرد؟

توصیه می شود حداقل به مدت 3 روز بعد از عمل بینی از اینگونه فشار ها به بینی خودداری شود، در هر صورت با پزشک خود مشورت کنید.